zondag 5 juli 2015

Eerste week op Bonaire

Afgelopen maandag was mijn laatste cursus op de bibliotheek in Curacao. Ik was lekker op tijd in het Medialab en heb alle computers klaar gezet. Rond 8 uur was de bus er nog niet. En om half 9 werd ik toch wel ongerust. En toen we om 9 uur met de school gingen bellen bleek dat er wat mis te zijn gegaan. Dus geen school. Dat was dus mijn laatste ochtend lesgeven. Ik heb alle computers uitgezet en de bestanden verwijderd. En een foto gemaakt met mijn steun en toeverlaat bij de bieb.

In de middag vloog ik naar Bonaire. Daar aangekomen kreeg ik een leuke jeepje en ging ik naar een klein resort met duikschool en alles er op en er aan. De volgende ochtend lekker relaxt gedaan maar op woensdag toch echt weer gaan duiken. En een dag later nog een keertje nadat ik in de ochtend eerst nog was gaan snorkelen op klein bonaire. Daar heb ik prachtige schildpadden gezien. Ze waren zo dichtbij dat ik ze bijna kon aanraken.

Op vrijdag ben ik even bij Jong Bonaire langs gegaan om de computer ruimte te bekijken en kennis te maken met organisatie. De computers zijn prima. Er gaat een beamer neer gezet worden.Ik kreeg ook de lijst met deelnemers. Het zijn er 17 tussen de 12 en 17 jaar. Dus ik mag lekker differentiëren. Het gebouw van Jong Bonaire is makkelijk te vinden. En ik ging weer terug naar mijn resort en kon nog een paar dagen genieten van het mooie ruige Bonaire. Volgende week mag ik les geven van 9 tot 4. Dus dan weinig tijd meer voor uitstapjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten